خانوما کسی هم هفته ای من معده درد داره؟؟؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

۹ پاسخ

بدترم میشه از هفته ۳۴ ب بعد خوب میشه بچه میاد پایین

منم درد داره ولی سوزش معدم بیشتر😔

وحشتناک

منننننن

فکر نکن که تموم میشه ادامه داره

اره سوزش از گلو تا معده

منم بعدهر وعده شروع میشه

نه من ندارم شاید یچیزی خوردی بهت نساخته

مننننن سر معدم انگار آبجوش ریختن هی قل میزنه 😔بعد از هر وعده غذا هم بدتر میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا وتو دلی مامان نورا وتو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی