میانوعده قلب مادر❤️
موز +اووکادو

تصویر
۵ پاسخ

ولی انگار هیچ ترکیب قشنگی نیست

سلام مامان هاکان میدونم پیامت برای خیلی وقت پیشه ولی یه سوال داشتم .
من الان اووکادو خریدم وبرشش زدم خیلی سفته حتی با گوشتکوب هم له نشد که بدم به ماهلین میشه اسیابش کنم ؟
گفتم شما دستت تو کاره دائم به بچه اووکادو میدی حتما میدونی

نوش جونش
دایان خیلی دوس داشت 😍

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

مزش خوبم هست؟

سوال های مرتبط

مامان Delvin🦋 مامان Delvin🦋 ۲ سالگی
مامان لیانا💕 مامان لیانا💕 ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی