۴ پاسخ

اینا انقباض رحمیه فکر کنم ..چون من زایمان زودرس داشتم الان این درد هارو دارم ب دکتر گفتم گفت اینا درد زایمانه و انقباض رحمیه چون استراحت نداشتی اینجوری شده

احتمالا درد زایمانه
بزار فاصله هاش نزدیک شدو دردت منظم و بیشتر بعد برو

تحرکات دهانه رحمه
نزدیک زایمانته
برو بیمارستان

منم همینم عجیب سفت شده
و پیچ میخوره یه گوشه از شکمم

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ائمه مامان هدیه ائمه ۱۴ ماهگی