اینا انقباض رحمیه فکر کنم ..چون من زایمان زودرس داشتم الان این درد هارو دارم ب دکتر گفتم گفت اینا درد زایمانه و انقباض رحمیه چون استراحت نداشتی اینجوری شده
احتمالا درد زایمانه
بزار فاصله هاش نزدیک شدو دردت منظم و بیشتر بعد برو
تحرکات دهانه رحمه
نزدیک زایمانته
برو بیمارستان
منم همینم عجیب سفت شده
و پیچ میخوره یه گوشه از شکمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.