نه اصلا..داد میزنم دعواش میکنم رو باسنش میزنم ولی گوش نه امکانش هست اسیب ببینه
نه فقط داد میزنم و تهدید به زدن وگرنه نزدمش
من کلا خط قرمزم این چیزاست
از بچگی وقتی ی کارش عصبیم میکرد بهش میگفتم کارن مامان دیگه دارم عصبی میشم و اونم دیگه عادت کرده و الان کارشو ادامه نمیده
بیشتر میزنم به قالپاقش😂😂😂
اونم اروم
نه اصلا فقط زبونی میگم. میزنمت اونم میگه بزنی میزنم😂
وا مگه دیوونه ایم گوش بچه بگیرم یا دشمن بچه من بعضی وقتا داد میزنم نه تاحالا ناخنم بهش نخورده
ن تا حتی نکردم ولی حرصی بشم جای دیگ رو میزنم
نه گوشش رو کاری ندارم. خیلی عصبی بشم به باسنش میزنم
نه .تنبیه جسمی ب هیچ عنوان
ن فیزیکی ندارم ازسه سالگس ب روش صندلی تنبیه شده و کاملا یادگرفته ک موقع کاراشتباه ممکن تنبیه بشه ...اما پیش اومده عصبی بیش از حد بشم یکم صدام بالا بره یا اهسته بزنم در باسنش تازه اونم چون اصلا کتک نزدیم هی با ی تلنگر میگ منو زدییییی ... بعد منم میگم ن دستم خورد کلا خیلی حساس ..
وااای نه اصلا هیچوقت حتی نمیزنمش من ته عصبانیتم یه عععععععه بسسسه دیگه گفتن و بشینه و دست نزنه تازه بعدش هم بغلش میکنم براش توضیح میدم که مثلا کجا اشتباه کرده و ... بابت داد زدنم هم کلی بوسش میکنم و ازش معذرت خواهی میکنم . آخر شب هم عذاب وجدان شدید میگیرم که چرا مثلا اینجوری کردم
نه خیییلی عصبی بشم گوشه
لباسشو از طرف استین یا شونه میگیرم
تنبیه جسمی اصلااااا نداریم، ند بار سر خوابیدنش ازش عصبانی شدم تا همین الانشم عذاب وجدان دارم، ولی تنبیه مجازاتی داریم، مثلا شده از نوبت کارتن دیدنش کم کنم یا دوچرخه سواریشو کنسل کنم، اتفاقا کارسازم هستن فقط خیلییییی کم تنبیه میکنم که عادی نشه فقط مرزارو بشناسه
نه واقعا حتی یبارم گوششو نگرفتم به نظرم گوش ربطی به تنبیه نداره😁چندبار تنشو زدم🤫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.