واکنشتون چیه وقتی بچه جیغ ممتد میزنه؟

تصویر
۹ پاسخ

دختر من کلا جیغ جیغو هه
میگم برو اتاقت جیغات تموم شد بیا

بهش تدکر میدم که جیغ زدن امکان داره به گوش اطرافیان اسیب بزنه و یکی ناراحت بشه و خوشش نیاد یکم بعدش تکرار میکنه ولی بعد ۷ودش اوکی میشه

میگم هر وقت جیغ زدنت تموم شد بیا با هم حرف بزنیم

هیچی بهش نمیگم چون میدونم بدتر لج میکنه منم دعواش میکنم بعدش عذاب وجدان میگیرم پس محل ترک میکنم به چیز ی که براش جالب باشه برمیدارم میگم اگه سلین جیغ نزنه این بهش میدم چقد ناز چقد قشنگ هی حرف میزنم می بینم اومده پیشم آروم شده

مغزم متلاشی میشه

من باشم توی اتاق خودش میذارمش میگم هرموقه جیغات تموم شد بیا بیرون

خدارو شکرتا الان برام پیش نیومده جیغ بزنه.

بستگی داره
چرا جیغ میزنه با توجه به شناختی که از بچه‌ام دارم خب قطعا جیغ زدنش خطره
و باید فوری برسم بهش
بغلش میکنم از محیط دورش میکنم احساس امنیت میدم بهش
و آروم که شد علتشو میپرسم

طبق معمول عصبانی میشم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین هفته سیزدهم بارداری