کولیک واموندس😐🤦♀️
هیچ قطره و شربتی درمان صد درصدیش نیس فقط دوره ۴ ماه و ۱۰ روزش باید بگذره
کولیک داره خواهر
اول اینکه هیچی جز صبر دوای درد مادر نیست
برای یه سری کارا میشه کرد
اول اینکه ببر دکتر بهت یه شربت کولیک مناسب بده به همراه پروبیوتیک
دوم اینکه دم دمای عصر دور نافش رو با یه روغن گرم چرب کن
سوم آروغش رو مرتب بگیر
چهار بعد از ماساژ شکمی پاهاشو حالت دو چرخه بزن بعد به داخل شکم یکم جمع کن شاید بتون گاز شکمش رو خارج کنی و از درد دلپیچش کم کنی
پنج یه وایت نویز که آرومش میکنه پیدا کن
گهواره هم داره میتونی استفاده کنی
شش سعی کن در همین حین ریتم خواب براش در نظر بگیری که شب بخوابه و ساعت گریش سر شب باشه و زود تموم شه و شبا بخوابه و در نهایت موفق باشی مادر عزیز
من دخترام زیاد گریه میکنه بردم متخصص اطفال شربت گریپ میسگچر
اینفاکول گف بهش بده البته رفلاکسم داره امپرازو ل بهش میدم
گفته تنها درمان کولیک گهواره ترکی ببند تو دیوار بچه رو بزار داخلش تکونش بده
کولیک🥲
کولیکش شروع شده قطره پدیا بست کولیک بخر بده قیمتش مناسبه
میتونی هزینه کنی اینفاکول بخر
کولیک داره شاید ببری دکتر قطره وشربت اینا میده
دلش دردمیکنه
کولیک داره
سلام بر کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.