مامانا من خیلی سردرد یدی گرفتم چیکار کنم 😭😭😭😭😭

۴ پاسخ

استامینفون ساده بخور ۳۲۵

استامین بخور ۳۲۵

طبیعیه،منم داشتم تو هفته ی تو...اگه نمیتونی تحمل کنی استامینوفن بخور مشکلی نداره...من با کیسه آبگرم بهتر میشدم

نرمال خودش کم کم از بین میره منم سه هفته ای سر درد شدید داشتم دیگه خودم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سیزدهم بارداری
مامان گردو🩵💙🤍 مامان گردو🩵💙🤍 ۴ ماهگی