سلام عزیزم درباره بیمارستان و سزارین و دکترت بگو طبیعی بودی؟
انشالله ک بسلامتی بدنیا اومده باشه حالتون چطوره
🙏🙏🙏🙏 به امید خدا من
من واسه 5 خرداد. زده عملمو🫠
هیجان الانتو دوس دارم الهی خبرسلامتیتون وبیاری وعکس نی نی خوشگل..واس منم این ۲۰ وچندروز زودبگذره🥹
من من من🥺 پسر کله گنده من 😂
بسلامتی عزیزم😍
من برام اینجا زده ۴ خرداد دیگ نمدونم چندم دردم میاد یا نامه بدن
من ۳ام ختم بارداری ام ، با امپول فشار زایمان طبیعی دارم
من دکترم گفت ۱۱خرداد بیا بهت بگم دقیق کی
آخه تاریخ زایمان ۲تیر داده
ولی دکتر گفت بخاطر وزن بچه بخیههای سزارین قبلیم داره نازک میشه
احتمالا زودتر برمیداره بچهرو
من 3 خرداد تولدمه😁🙃
دوم خرداد فردا میرم برای عمل😍🥰
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
سوم که نه ولی من ۲۱ خرداد ان شاءالله به دنیا میاد
واسه من سوم میاد😍
به سلامتی بیاد گلم منم خودم متولد خردادم 😁🤭❤️
بسلامتی بیاد عزیزم😘🤗
دوم خردادم
به خیریت ایشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.