کیا نینیشون رفلاکس داره علایمش چی بود

۱ پاسخ

رفلاکس بالا آوردن شیرمادر. زور زدن هنگام شیر خوردن وبعد اون .قوس دادن کمر وسر.بی قراری.ودائم خواستن شیر

سوال های مرتبط