افسردگی بعد از زایمان کیا گرفتن و علائمش چی بود

۳ پاسخ

من بی دلیل گریه میکردم دوماه طول کشید تا وقتی زردی بچم تموم شد بعدش کم کم خوب شدم البته وقتی پسرم یه سالش شدرفتم سر کار و حال روحیم کلا عوض شد و خوب شدم ،نمیدونم دومی دیگه چی میشه

من بعد زایمان اولم گرفتم دلم نمیخواست هیچ کاری انجام بدم دوست نداشتم از خونه بیرون برم همش تو خونه بودم اصلا حوصله صحبت و بازی با بچه ام نداشتم الکی بهونه میگرفتم و گریه میکردم بی اشتها شده بودم وزنم رسید به 42 کیلو انقد صورتم وحشتناک شده بود و تا دوسالگی پسرم ادامه داشت بعدش تبدیل شدم به یه آدم خونه نشین و بی اعصاب من همه اینا رو از دست خانواده شوهرم گرفتم که تو روز های اول زایمانم دخالت میکردن شوهرمم یه آدم دیگه شده بود همش استرس و ترس داشتم

گریه بی دلیل. ناامیدی..بی انگیزگی...بیزاری از بچه

سوال های مرتبط

مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد