افسردگی بعد زایمان چجوریه؟
علائمش چیاست،؟؟

۳ پاسخ

عزیزم محب یاس سزارین اختیاری انجام میده منظورم دکتر خودت ؟؟

عزیزم من گرفتم همش دلم میگرفتو دنبال بهونه بودم دوست داشتم خونه باشمو فکرو خیالای الکی همش حس تنهایی داشتم اینا ولی بعد یه مدت خوب شدم

من که افسردگی قبل زایمان گرفتم😑🤦برعکس شده

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان فرهام✨🩵 مامان فرهام✨🩵 ۲ ماهگی