عزیزم اگه بیشتر از یک ماه طول کشید حتما به پزشک مراجعه کن
وگرنه مبمونه روت
دیگه تنها کار اینه حداقل یکم پنجره باز کنی هوا بخوری
یک آهنگ باگوشی بزاری
روزی یکساعت یکفیلمدانلودکنی نگاهکنی ...
به خاطر دردا و اذیتی که شدی موقع زایمان اینطوری میشی
روز به روز بهتر میشی تا دردات تموم بشه حال جسمیت بهتر بشه حال روحی هم بهتر میشه
منم خیلی حساس شده بودم همش میخواستم گریه کنم با کوچترین حرف
اطرافیان خیلی باید مواظب خانومی که تازه زایمان کرده باشن
وای خیلی وحشتناک خیلی بده من الان تازه یکم خوب شدم
من ک تو بارداری افسردگی گرفتم😕 این روزا هم شوهرم بحث میکنه دیگه بدتر شدم حس و حال هیچی رو ندارم😕 خدا میدونه بعد از زایمان چطور میشم🥲🤦🏻♀️
فقط خودت میتونی خودتو خوب کنی، فولیک اسیدم بخور خییییلی خوبه
سعی کن با شوهرت صحبت کنی بیشتر حواسش بهت باشه من خیلی شنیدم افسردگی بعد زایمان تا آخر عمر میمونه خیلیا خوب نشدن
پیشنهاد میدم اگر موقعیتش داری باشگاه رو شروع کن چند روز دیگه برای روحیه خیلی خوبه
چجوریه چ علائمی داره ؟
من افسردگی دربارداری دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.