من از الان افسردم هرچند هرکی جای من بود اوضاعش بدتر میبود
من وقتی تنها باشم واقعا افسرده میشم باید دور و برم شلوغ باشه اینور اونور برم
افسردگی دارم ولی بادوتابچه وقت ندارم بهش فک کنم
بعنوان کسی که این دوره رو گذرونده باید بگم که میگذره و حالت بهتر میشه ، روالش دستت میاد هنوزم سخته ها ولی شیرینه
اگه گریه داری گریه کن خودتو درک کن طبیعیه بعدش بهترمیشی
اولین روزا اینطوری
اگر تونسی یه دفعه گریه کن آروم میشی من تا ۲۰ روز اینطور بودم
داغونم از درون دارم نابود میشم
من چند روز اول داشتم
حموم اول که رفتم یه تیکه گریه میکردم
مخصوصا که بچم سینمو نمیگرفت
ولی سعی کن کنترلش کنی که عود نکنه
همه این روزا رو گذروندیم خیلی حس بدیه ، به خاطر به هم ریختگی اوضاع و شرایط بعد زایمانه ، کم خوابی ، خستگی ، درد ، تا یه ماه صبوری کن
من کارم شده گریه 😞
منمممم خیلی افسردگی بدی گفتم داغون داغونم 💔 اگه کارم نداشته باشن یسره درحال گریه کردنم متاسفانه وقت ندارمم گریه کنم🤦🏻♀️😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.