کیا افسردگی بعد از زایمان گرفتن علائمتون چیه؟

۶ پاسخ

من دارم مشاوره هم رفتم داروهام 80 روزاستفاده کردم هیچ فایده ای نداره ازهمه چی بدم میاد این قدر پاهام دردمیکنه حدنداره حوصله هیچ کس ندارم ازخونه خودم وخونه بقیم بدم میاد کسی ندارم باهاش دردل کنم

هیچی خوشحالم نمیکنه،اصلا نمیخندم،خیلی با طرف مقابلم رودربایستی داشته باشم الکی جلوش بخندم،راجبه همه چی که خوشحالم کنه بی تفاوتم و خنثی هستم.زودرنجتر شدم،زیاد گریه میکنم،

من هنوزم خوب نیستم علایم بی اشتهایی گریه ناامیدی آرزوی مرگ برا من ک اینا بود اللنم هست هرچی ام بیشتر بچم اذیتم کنه تشدیدتر میشه

‌منم سر دخترم گرفتم بعد دو سال حاد شد دارو مصرف کردم خیلی بهتر شدم بعد باز باردار شدم الانم باز دارو مصرف میکنم

من گرفتم،دارم بهتر میشم
البته تحت درمانم و دارو مصرف میکنم
من به شدت مضطرب شدم و همش گریه میکنم
ولی خب اصلا الان شبیه روزا اول نیستم خیلی خیلی بهترم
افسردگی باید درمان بشه نباید بگی خودم کم‌کم خوب میشم چون امکان داره کم کم رومون بمونه

بنده عزیزم... هنوزم خوب نشدم، شدیدا غمگین بودم، هیچی خوشحالم نمی‌کرد... به شدت عصبی و پرخاشگر شدم... منزوی شدم، دوس نداشتم جایی برم یا کسی بیاد.. همش کسل و بی حوصله بودم

سوال های مرتبط

مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی