۳ پاسخ

عزیزم یه تجربه ک کسب کردم بهت بگم که راحت باشی من سر پسرم هم تو واکسن دوماهگیش هم دو چهار ماهگیش ک پریروز بود انجام دادم
وقتی واکسن زدی امدی خونه با روغن زرد اگه گوسفندی بود چه عالی قشنگ جا امپولارو چرب کن هر چند ساعت تمدید کن یعنی بچه اصلاااا درد نمیکنه جاشم سفت نمیشه من همینکا و کردم اصلا نفهمید بچم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

۳۶ کی طبیعیه اگر ۳۸ به بالا باشه میشه تب

سوال های مرتبط