۲ پاسخ

ندا پزشک پور بد نیست. من دکترم بود زیاد راصی نبود سریع مریص رو از سر خودش وا میکنه

دکتر قانع خیلی دکتر خوبیه بنظرم یبار برو پیشش

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیمه🥹✨ مامان نور زندگیمه🥹✨ هفته دهم بارداری
سلام خانمها خوبین
ببخشید من دنبال دکتر زنان و زایمان میگردم که خلاصه زیاد پولکی نباشه ، تجویز خوبی انجام بده به حرفات گوش بده و هرچیزی که واقعا نیازه ازت بخواد سونو آزمایش و... منظورم و اینکه بعد بتونم برم بیمارستانی که کار می‌کنه و خداروشکر اگر تا زایمان رسیدم انشالله دستش سبک و خوب باشه و اینکه هم راهش زیادی دور نباشه چون ما موتور رفته آمد داریم بلاخره خیلی دور نباشه که برام بعداً سخت بشه...خونه مون هم آوردیم جاده فرودگاه ......
خلاصه خواهش میکنم شما برام خواهری کنید
یه دکتر خوب که خودتون راضی بودین ازش یا شنیدین خوبه بهم پیشنهاد بدین من برم تحت نظرش 🥹♥️
راستی من هنوز بیمه نیستم اما انشالله میرم بیمه میکنم احتمالا بیمه سلامت بکنم شایدم تامین اجتماعی نمی‌دونم ....راجب اینم راهنماییم کنید
من یزدی نیستم بیشتر جاهای یزد هم نمی‌شناسم چه برسه دکتر هاش شما خواهری کنید و منو راهنمایی کنید انشالله بارداری راحت و خوبی داشته باشم .... دعاتون میکنم 🥹🤲♥️
نظرتون بگید ممنونم 👇❤️