بچه ها استفراغ آب ماننده ولی زرد نشانه چیه

۱۱ پاسخ

وقتی صفرا تولید میشه میریزه تو معده اما معده خالیه ، اون زردآب رو بالا میاری

طبیعیه منم صبح هازرداب بالامیارم

اگ تلخ باشه خدایی نکرده بلا بدور نشونه سقطه

اسید معده است خیلی هم بده تجربه سختیه من دارو میخورم خوب شدم

معده وقتی خالیه اینجوریه

زرداب اسید معدس طبیعیه

وای اونقد از اونا بالا آوردم منن😂😭هنو اول راهی گلم کجاشو دیدی

نشانه معده خالی یعنی دیگه چیزی نداری ک بالا بیاد🫂

طبیعیه

معده خالیه زردی میاری بالا

طبیعیه بهش میگن زرد اب

سوال های مرتبط

مامان ❤️دنیز ❤️ مامان ❤️دنیز ❤️ ۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری