وقتی صفرا تولید میشه میریزه تو معده اما معده خالیه ، اون زردآب رو بالا میاری
طبیعیه منم صبح هازرداب بالامیارم
اگ تلخ باشه خدایی نکرده بلا بدور نشونه سقطه
اسید معده است خیلی هم بده تجربه سختیه من دارو میخورم خوب شدم
معده وقتی خالیه اینجوریه
زرداب اسید معدس طبیعیه
وای اونقد از اونا بالا آوردم منن😂😭هنو اول راهی گلم کجاشو دیدی
نشانه معده خالی یعنی دیگه چیزی نداری ک بالا بیاد🫂
طبیعیه
معده خالیه زردی میاری بالا
طبیعیه بهش میگن زرد اب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.