۱۰ پاسخ

پسر من میبینه
مجبورم بزارم چون واقعا به کارهام نمیرسم

من تا 6-7 ماهکی نمیزاشتم اصلا صفحه رو ببینه
بعدش روشن بود اما توجهی نمیکرد
الان چند وقته موزیک ویدیو میزارم دوست داره ولی ن اینکه بگم مدام میشینه نگاه میکنه
صرفا دوست دارع پخش بشه
چندبار کارتون گذاشتم اصلا توجهی نمیکنه

نه دختر من فقط از تبلیغ ازکی خوشش میاد اونو میبینه فقط چندثانیه😂
وقتی ام تموم میشه گریه میکنه که چرا تموم شد

آره من دخترمو با کارتون باب اسفنجی روی زمین میشونم
وگرنه همش دنبالمه

عزیزم برنامه پینگو رو براش دانلود کن ببینه همون ‌پنگوئنه ضررشم کمه یکی از کم ضرر ترین برنامه هاش کمتر بچه ای نگاش نمیکنه پسر من فقط همینو میبینه

من خیلی دوست دارم نگاه کنه
بتونم به کارام برسم،،ولی به غیر از تبلیغات ،چیز دیگه‌ای دوست نداره
اونی که میگه مضره،خودش مواظب بچه خودش باشه،نسخه برا بچه مردم نپیچه

از وقتي بدنيا اومد تلويزون روشن بوده اصلا نگاه نميكنه
فقط گوشي ميخواد فيلماشو ببينه

پناه کنترلو برام میاره میگه کا کا منظورش کارتونه روشنش میکنم ولی اصن نگا نمیکنه میره ی جای دیگ سرگرم میشه

پسر من عاشقه تلویزیونه من مجبوری روزی نیم ساعت میزارم نگاه کنه تا به کارام برسم

من اوایل دوست نداشتم ببینه تلوزیون همش خاموش بود وقتی روشن میشد چشم ازش بر نمیداشت
دیدم اینجوری بدتره
حالا تلوزیون بیشتر وقتا روشنه
ولی دریغ از یک نگاه😂😂😂

سوال های مرتبط