ناهار بچه هاتون چیه تورا خدا بگید😭😭

۱۵ پاسخ

دمی گوجه

زرشک پلوبامرغ

زرشک پلو با مرغ

مرغ سیب زمینی و گوجه
البته ناهارخودمونم هست😂

گوشت و برنج کردم

میخام دمپخت درست کنم هنوز درست نکردم

استامبولی واس خودمون درس کردم بهش میدم

کباب مرغ

قیمه شوربا

کله گنجشکی

تاپیکامو ببین

ناهارخودتون چیههه

گریه نکن میگیم بهت خواهر😂جوجه کباب

قرمه سبزی غذای خودمون

میرزاقاسمی

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۲ ماهگی