۱۶ پاسخ

منم خودم درست کردم کیکشو🥹

تصویر

عالی مامان هنرمند

خیلی خوبه عزیزم تولدش مبارک😍

عااالی شده میشه بگی چطوری درست کردی
من دخترم 6 روز دیگه تولدشه و تا حالا براش تولد نگرفتم امسال میخوام بگیرم

خیلی قشنگه خسته نباشی عزیزم

قشنگه

عاااالیه😍😍

خیلی عالی شده چجور درستش کردی

خیلی خوب خامه کشی کردییییییی عالیه

خیلی قشنگ شده

عالیه عزیزم از تم تولدشم عکس بزار

عالی عزیزم

خیلی ناز شده عزیززم ماشاله خیلی هنرمندی😍

ساده و شیک😍خداقوت بانو

تولد دختر کوچولومونم مبارک باشههه🥹✨

اوو چه کیک قشنگیی چه مامان هنرمندییی

سوال های مرتبط