سلام دوست عزیز من سارام
پیج قبلیم به دلایلی پریده
اگر پیج قبلیمو دوستی داشتی
ممنون میشم پیج و کانال جدیدم رو دنبال کنی☺️
ایدیم : @Sara_1370Aaa
کانالم : @roozmargisaragolii
ممکن ایدی ها برات نیاد بالا کپیش کن برا خودم بفرست بعد کلیک کن و وارد شو 😍
عزیزم شما دیگه این ماه از خرید مایحتاج زندگیتون راحت شدید
واقعا اگه این کالابرگ نبود،چجوری خرج زندگی رو در میاوردیم!
خیر ببینه دولت..چققققدر به فکر راحتی مردمن!🫡
خوبه همینم ؛ منکه بچم آخر اسفند بدنیا اومده بهمون نمیدن😒
فعلا که یه کمد پوشک دارم شوهرم همش استرس پوشک داره🤦♀️بش میگم بسهه میگه نه میترسم دخترم بدون پوشک بمونه اذیت میشه هم خودت هم اون😂
کالا برگ بچه یا خودتون؟
خیلی لطف میکنن با این کالابرگ دادنشون:))
دیروز مارک مای بیبی گرفتیم ۱۵۰ بود حسمیکنم خیلی خوب داده
چنده مای بیبی الان؟
مایع ها دونه ای چند؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.