۹ پاسخ

سلام دوست عزیز من سارام
پیج قبلیم به دلایلی پریده
اگر پیج قبلیمو دوستی داشتی
ممنون میشم پیج و کانال جدیدم رو دنبال کنی☺️
ایدیم : @Sara_1370Aaa
کانالم :  @roozmargisaragolii

ممکن ایدی ها برات نیاد بالا کپیش کن برا خودم بفرست بعد کلیک کن و وارد شو 😍

عزیزم شما دیگه این ماه از خرید مایحتاج زندگیتون راحت شدید

واقعا اگه این کالابرگ نبود،چجوری خرج زندگی رو در میاوردیم!


خیر ببینه دولت..چققققدر به فکر راحتی مردمن!🫡

خوبه همینم ؛ منکه بچم آخر اسفند بدنیا اومده بهمون نمیدن😒

فعلا که یه کمد پوشک دارم شوهرم همش استرس پوشک داره🤦‍♀️بش میگم بسهه میگه نه میترسم دخترم بدون پوشک بمونه اذیت میشه هم خودت هم اون😂

کالا برگ بچه یا خودتون؟

خیلی لطف میکنن با این کالابرگ دادنشون:))

دیروز مارک مای بیبی گرفتیم ۱۵۰ بود حس‌میکنم خیلی خوب داده

چنده مای بیبی الان؟

مایع ها دونه ای چند؟

سوال های مرتبط

مامان فسقل بچه👼🍭 مامان فسقل بچه👼🍭 ۱۰ ماهگی