۱۶ پاسخ

مدیرمون تا قبل از اسفند فقط قهوه میداد الان تبدیل شده به دمنوش آویشن🥴🥴🥴🥴
معلوم نیست ازکجا رسیده آویشنا
یجوری بابای موسسه با سینی آویشن میاد میچرخه که همش حس میکنم یه مشت مریض چرکی دور همیم وآویشن لازمیم🥴

بعد از ۱۶سال کار قهوه مونم خودمون میاریم سرکار
خسته ایم🙋‍♀️😠

همین اینستا مردمو بیچاره کرد

واقعا من دلم برا بچه هامون میسوزه 😔💔

واقعا منم من اینترنت میخوام 🙂

دقیقا
گل گفتی🥲🙂

یه آه جانسووووووز

و بیچاره آنلاین شاپ ها🫠🥲

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ما از پخش میگیریم دوتومن فک کنم گرون بت گفتن

منم اینستا میخام😕

هی من اینقدر کیک و شیرینی خامه ای خوردم کبد چرب گرفتم 😂😂وای اینستا یادش بخیرچشمام ضعیف کرد
کلا خوب شد برا من 😂😂

..😂😂😂😂

چقدر مثه منیییی

وا په برا چی من ۱گیگ نمیخرم ۲۰۰ تومن

هعی
منم با شیرینی و اینستا زنده بودم که هردو تقریبا دست نیافتنی شدن

دیگ نزدیک سه ماهه دووم اوردی
به بعدش عادی میشه😆

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی