نان وپتی پرو درماه چقدر به بچه هاتون وزن میداد؟؟

۶ پاسخ

منم نان میدادم یبوست گرفت خیلی به خودش میپیچید،چیکار کنمممم؟
خیلی دوست داشت
الان یعنی آپتامیل میدم خوبه؟

خیلیم خوشمزه است خودمم خوردم خیلی خوب بود بچه دوس داره مزشو

اپتامیل اولا دادم خیلی خوب بود دیگه پیدا ‌نکردم

من هم گیگوز دادم نانم دادم خوب نبود

من‌گیگوز میدادم بچمو ضعیف کرد الن ببلاک میدم ببینم‌چجوری میشه

۱ کیلو البته کمکی میدم فقط

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی