۷ پاسخ

مامان مهوا گلی نان معمولی بخرم ؟

بعد ببلاک شیرین بوده
آبتامیل مزه آنچنانی نداره
ب بدبختی میخوره

دختر من وزنش کمه
۵۶۰۰وزنش
ببلاک میدادم اصلا وزن نمیگرفت
الان دارم دو روز آپتامیل میدم
بنظرت نان بدم بهش؟
دلم میخواد وزن بگیره خیلی کوچولوعه

جالبه بچه من نان به این سنگینی بهش میفته اپتامیل بالا میاره

من ۲۰روزگی آنیل رو وزن کردم ۳کیلو و۳۰۰بود.دیروزم یکماهگیش بود بردمش بهداشت واسه قد و وزنش.۳کیلو و ۶۵۰بود وزنش

ماه اول ۱۱۰۰ ماه دوم ۱۲۰۰ چند روز دیگه هم سه ماهگی وزنش میکنم

اپتامیل سبک تره .من نان ای ار میدم البته چون رفلاکس داره دکتر داده .تپلیه پسرم اول اپتامیل معمولی دادم بعد بردم دکتر عوض کرد

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی