شیرخشکا ساختارشون یکیه. بستگی داره کدومش بسازه بهش
تایپیکت خوندم حس شیشمت قویه
میشه بهم بگی اره یان
من دخترم با آپتامیل ماهی یک و ۵۰وزن گرفت
الان ۶۲۵۰وزنشه
نان بهش دادم اسهال شد
اپتامیل میدم خوبه تو یک ماه ۱۷۰۰وزن اضاف کرد
نان رو امتحان نکردم از اول آپتامیل میدم، روزی2بار
نان به پسر من نساخت فقط اپتامیل
من نان میدم وزن گیریش خوب بوده تا الان
من آپتامیل دادم اصلا به بچم نساخت.نان میدم
من نان میدادم وزن دهیش خیلی خوب بود ولی به پسرم نساخت
من نان میدم راضیم
باید دید کدوم به بچه میسازه
از نظر من نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.