۶ پاسخ

من نان میدم ماشاالله وزنش عالیه
یبوست هم نشد خداروشکر

من نان دادن یوبس شد
الان گیگوز میدم

عزیزم من شیر خشک ندادم ولی شنیدم گیگور خیلی سبکه

من گیگوز میدم خوبه

هر کدوم رو تا الان میدادی همونو بده عزیزم. هی نباید شیرخشک رو عوض کرد. اگرم تا حالا شیرخشکی نبوده اول با پزشک مشورت کن. من اینو میدونم که گیگوز ملین تره نسبت به بقیه شیرها

باید ببینی کدوم شیر به بچت بسازه
وگرنه همه شیرخشکا وزن دهیشون خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی