خانما شیرخشک نان بهتر وزن میده یا ببباک

۳ پاسخ

نان خیلی خوبه

من تا الان ببلاک میدادم خوب بود از امروز نان میدم نمیدونم چطوریه

بستگی داره کدوم به بچه ات بسازه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی