بیومیل پلاس ماه اول دوکیلو ماه دوم ۱۴۰۰اضافه کرده البته رفلاکس و اعتصاب باعث شد کمتر بخوره
اپتامیل ساده. ماهه اول ۱۶۰۰ اضاف. کرد. ماه دوم ۸۰۰. دکتر گفت شیرشو کم کن شیرشو کم کردم ماه دوم شد۸۰۰
گیگوز میدم عالیه
من نان میدم راضی ام
من نان میدم اوایل یبار هفتهای ۳۰۰ گرم اضافه کرد ولی چون رفلاکس داشت کلا وزن بچم پایین بود ولی بهتر شد دوماهگی حالا میخوام ۴ ماهگی وزن کنم اگر بهتر شده بود که هیچی اگر نه ببلاک بدم یا اپتامیل شایدم عوض نکنم همونو بدم ولی بالا میارع
پسره من تا دوسالگی نان میخورد
من سوپرامیل میدم
آپتامیل خوبه
به دختر من نان نساخت
من آپتامیل پی دی اف میدادم تا دو ماهگی خوب بود بعد دکتر گفت برای وزن بیشتر آپتامیل پره بده، اونم عالیه
نان.
نان عالیه
من نان میدم سه ماه اول عالی بود ماهی 1200 اضافه شد به پسرم . ماه چهارم فقط 500 گرم
من نان میدم راضیم
نان
ماهی یک کیلو
ببین الان واقعا نمیتونم بگم اپتامیل خوبه یا بد
چون خودم از شنبع تا حالا برای رفلاکش اپتامیل پپتی میدم،خب؟
قبلشم ببلاک اچ آ میدادم،الان ک شیشع رو میشورم میبینم چقدر اپتامیله چربه،فک میکنم وزن گیرشم خوب باشه چون چربه
باید ببینی چی به بچت میسازه
یکی با اپتامیل خوب وزن میگیره یکی نه
بیومیل وزن دهیش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.