نان هرچی شماره بالاتر بگیری سبک تره وزن گیری هم نداره اپتامیل بهتره من خودم اپتامیل از اول دادمو میدم نان هم یه مدت میدادم ولی دکتر گفت نان سبک تره ندادم دیگه همون باز اپتامیلو دادم وزن گیریش هم بهتره
نان خیلی سنگین یبوست میشن بچه ها
نان ولی یبوست میاره اپتامیل وزن گیریش کمه ولی خوبه بی نی نیا میسازه
باید ببینی کدوم ب نی نی میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.