۱۰ پاسخ

منم میدم ببنم چی میشه تو 18روزگی 400گرم اضافه کرده بود

اپتامیل خوبه اما نان خیلی وزن دهیش خوبه

دختر من با شیر خشک اپتامیل ماهی 600گرم اضافه می‌کنه و احساس میکنم اپتامیل شیر خوبیه ولی چاق کننده نیس

اپتامیل وزن دهیش خوبع

من اپتامیل میدم به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود ۴۰ روزگی ۴۱۰۰ دکتر گفت خیلی خوب اضاف کرده

ماهی 1 کیلو

وزنگيري ژنتيكه ربطي به شير خشك نداره

بصورته نورماله

بد نیست گلم

این سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان علیسان🥹❤️ مامان علیسان🥹❤️ هفته هشتم بارداری