مامانا واکسن ۴ ماهگی سختتره یا ۶ ماهگی ؟

۵ پاسخ

من ک ۴ ماهگی و ۲ ماهگی هردوش خیلی آسون بود واسه دخترم خداروشکر تب هم نکرد انسالله بقیه هم همینطوره واسه همه بچه هام انشالله اسون باشه

من هنوز هول دوماهگی رو دارم 🥺🥺

۶ماهگی

چهار ماهگی ک اسون بود

میگن چهار ماهگی🥲

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی