شربت نئوزینک خوبه بدم به پسرم

۳ پاسخ

من سه ماهه دارم میدم خوبه روی اشتهاش خیلی تاثیر داشته

فک کنم باید یکی دو ماه بهش بدی چون میگن بلوغ زودرس میاره

بعضی بجه ها یبوست میگیرن

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی