۶ پاسخ

قلنج کردی
چرب کن و کمرت ببند

اگه با استراحت خوب نشی باید بری بیمارستان

برو دکتر بنظرم درد که طولانی باشه عادی نیست

برو بیمارستان
بگیره ول کن خطرناک

شاید سردت شده

انقباض نیس؟

سوال های مرتبط