خانما چه دردی گرفتین بعدا رفتین‌ زایشگاه؟

۳ پاسخ

دلپیچه و دلدرد،کمر درد

من درد پریودی داری دو س روزه

کمرم میگرفت بعد میزد زیر دلم ترشح سعید بارگه خونی دیدم رفتم

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی