۴ پاسخ

نان دادم ۲سال به پسرم راضیم عالی بود وزن دهیش

اپتامیل عالیه نان وزن دهی نداره

شیر نان اولین شیر برای وزن دهی هست

نان
سنگینه ولی وزدهیش عالیه

سوال های مرتبط

مامان الماس مامان الماس ۱۵ ماهگی