۳ پاسخ

آپتامیل چون نان خیلی سنگینه من اوایل آپتامیل میدادم دخترم راحت تر بود دو دفعه نان دادم خیلی اذیتش کرد

برای بچه مت هیچکدوم والا بدرد نخورده وزنش لاغرم هست ولی ب بچه ای بیوفته خوب تپل میکنه

آپتامیل بیشتر می‌افته به بچه ها
متخصص ها هم بیشتر دیدم پینشهاد دادن

سوال های مرتبط