۴ پاسخ

اره عفونت داشتم درد تا پاهامم میکشید

اره
از بعد زایمان اینجوریم
دوتا مسکن خوردم تا سرپا شدم

منم این پریودیم اینجوریم
آمپول جلوگیری سه ماهه زدم بعد 45روز مریض شدم الان ک نزدیک دوماهه من 14روزش مریضم کلافه شدم پاهام وکمرم دلم همه درد میکنه

بله کیست دفع کردم بعدش

سوال های مرتبط