اره عفونت داشتم درد تا پاهامم میکشید
اره
از بعد زایمان اینجوریم
دوتا مسکن خوردم تا سرپا شدم
منم این پریودیم اینجوریم
آمپول جلوگیری سه ماهه زدم بعد 45روز مریض شدم الان ک نزدیک دوماهه من 14روزش مریضم کلافه شدم پاهام وکمرم دلم همه درد میکنه
بله کیست دفع کردم بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.