۷ پاسخ

ببین من تو کل ۹ ماهی که پسرم بدنیا اومده ۲بار رفتیم رستوران یبار خیلی کوچیک بود یبارم عید با مامانم اینا ولی عید داشت همه جارو میذاش رو سرش دیگ تعطیل شد😂غذا سفارش میدیم کافم کنسله😂😂

اون موشو چرا بردی آخه😂😂 حداقل جای کیک با چایی می خوردیش😁😍🤩

وای دخترمن چندروزه جیغ زدن یاد گرفته کر شدیم از دستش

ما سر هر وعده هر میان وعده
هر لیوان چایی این جریانو داریم

پسرمنم تا غذا رو دستم میبینه جیغ میکشه😁

کوچکتر که بود میرفتم خیلی خوب میگذشت،
ولی وای از الان 😁
چند شب پیش با همکارها رفتیم
دیگه تصمیم گرفتم نبرمش فعلا تا یکم که بزرگتر بشه 😁
نفهمیدم چی شد اصلا...

دقیقااااااا

سوال های مرتبط

مامان ضحی🩷✨️ مامان ضحی🩷✨️ ۱۶ ماهگی