۴ پاسخ

غلت زدن و به شکم افتادن و صدا در آوردن

از سه ماهگی صدا در میاره
مثل اینکه زو بکشی هی ادامه بدی
صدا در میاره همونا ادامه میده حالت جیغ
بعضی وقتا با صدای بلند می‌خنده
با دستاش سعی می‌کنه چیزی ک نزدیکش می‌کنی را بگیره
و چند روزه سعی می‌کنه ک علت بزنه

امروز اولین بار غلت زد دختر من

میره نون میگیره😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و دلوین مامان ماهلین و دلوین ۱۶ ماهگی