سلام خانوما بچه های شمام زیاد میخابن؟

۵ پاسخ

والا روزا میخوابه باز بد نیس البته خوابش سبکه روزاهم،شبا نمیخوابه اصلا دیشب مخوابید ۷ صبح خوابید

ن بابا نمیخوابه اصن چرت میزنه همش

اره خوبه ک

نه بابا چرت میزنه 😐

نه😑کم میخابن

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی