۳ پاسخ

بچه من ۱۵روزشه خمیازه میکشه

مادریزرگم میگه بچه خمیازه بکشه ممکنه سردش هم باشه شاید ب این دلیل خمیازه میکشه

بخدا یچیزایی میپرسیداااااا
خمیازه اخه نشونه چیه خوابه دیگ

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی