۵ پاسخ

بعضی وقتا
همون موقع بینیشو با پوار تمیز میکنم صداش میره

دختر منم اینجوری شده دلیلش چیه

رفلاکس دارن
قطره سدیم کلراید باید بریزی هر ۸ ساعت

اره برا رفلاکسه

پسر من بعضی مواقع

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی