۴ پاسخ

بله هرصبح اسپری میزنم خالی میکنم

بله بخاطر رفلاکس و برگشت شیره

آره...

اره با اسپري بيني و پوار تميز ميكنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان مامان دل نگران مامان مامان دل نگران ۱۵ ماهگی
مامان آقا کوچولو😍😍 مامان آقا کوچولو😍😍 ۷ ماهگی