نی نی های شماهم همش بینیشون کیپه؟

۵ پاسخ

پسر من هر روز اینجوره قطره میریزم باز میشه

اره دختر منم همینجوره البته شبا بیشتر میشه روز خیلی کمتره

آره پسر‌منم کیپه بینیش من فکر میکنم سرما خورده اونطور شده

اره براش قطره میریزم

اره بخاطر رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی