مامانا شما گردو به بچه هاتون میدین؟

۷ پاسخ

اره پودر می‌کنم تو پنیر میزنم میدم

بله

بله اکثرا داخل اتمیل فرنی پنیر اینا میریزم

من دادم دونه زد.بعد ی ماه بعدم تست کردم باز دونه زد.فعلا موندم تا بعد ی سال

اره کره شو دادم
پودرشم خوبه

سلام عزیزم خوبی
طاهاجون خوبه

هراز گاهی اره خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان سید سورنا مامان سید سورنا ۱ سالگی