اسم پسر قشنگ‌بگید🩵هرچی فک میکنم ب ذهنم نمیرسه

۱۵ پاسخ

رسا
متین
راستین
یزدان
آراز

من دوست داشتم اگه خدا بهم پسر میداد. اسمشو آریا یا بردیا بزاریم ک خدا نداد

من اسم پسری میزارم آریا💙

آروین
آریا
نیهاد
ویهان
هومان
آرسام
برسام
دیار
نویان

من میخوام میران بزارم 💙

البته من دو‌قلوهای خودمو دختر و پسر هستن تصمیم دارم یکی از این گزینه ها رو انتخاب کنم 😍
رزا و راما
پروا و پندار
آزار و نیاز

پندار خیلی قشنگه 🥹

پارسا

برسام

من اسم پسرمو گرشا انتخاب کردم ولی اسم دیار،پندار، پاشا هم دوست داشتم

محمد حسین

پاشا
میلان
الوین
مسیحا

من بین نویان و نیهاد موند

آقا دارا
انس
شاهان

من ک اسم پسرمو میزارم یاسین

سوال های مرتبط

مامان فردوس مامان فردوس روزهای ابتدایی تولد