نظرتون درمورد اسم طنین چیه؟
میخوام اسم دخترمو بزارم طنین ، ولی باز هنوز دودلم بزارم یا نه
بین طنین و ماهلین و دلوین موندم
آوین
ماهلینو دلوین زیادن طنین خاص تره
آوین
آیلین
آنیا
منم گذاشتم سلین به اسم خودم بیشتر میاد
هانا
مهوا
پناه ک خیلی زیاده شده البته
آوا
نیلا
مهرو هانا دلانا آلا
آوا جانم
طلا برکه
اسم دخترمون رو ما گذاشتیم آیرا❤️
اسم خیلی خیلی خوبیه ولی همه سلیقه شخصی خودشون رو دارن
دلاریس
پارمیس
بستگی داره چطور اسمی دوس داشته باشی
بهار
نفس
ماهک
آذین
ثنا
ماهلین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.