۴ پاسخ

چقد عصبی و ناراحت میشم این چیزارو میشنوم😑🥺

والا الان همه جا همینه یا تعدیل میکنن یا حقوق نمیدن
ما خودمون تازه حقوق فروردین رو گرفتیم نه ک داشته باشن و ندن
واقعا پول نیست چون حسابای شرکتمون دست خودمه واقعا پول نداریم
خدا نگذره از باعث و بانیش

چرا نمیدن ؟ شکایت کنه وزارت کار

خب دیگه نره تاپولش بدن

سوال های مرتبط