چقد عصبی و ناراحت میشم این چیزارو میشنوم😑🥺
والا الان همه جا همینه یا تعدیل میکنن یا حقوق نمیدن
ما خودمون تازه حقوق فروردین رو گرفتیم نه ک داشته باشن و ندن
واقعا پول نیست چون حسابای شرکتمون دست خودمه واقعا پول نداریم
خدا نگذره از باعث و بانیش
چرا نمیدن ؟ شکایت کنه وزارت کار
خب دیگه نره تاپولش بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.