منفیه دیگه؟؟
😃😃

تصویر
۲۳ پاسخ

عزززیییییزممممم 😍 مبارکهههه

اره 🤣🤣

یک هاله می‌بینم 😂

صددرصد منفیه😂😂

انشاالله منفی رو نه ماه دیگه بغل می‌کنی 😂🤦

منفی رو به بالا

اره عزیزم منفیه
اون خطه هم خطا داده
فقط نتیجه خطا تقریبا ۳۵ هفته دیگه با چشم قابل رویت و با دست قابل لمس هست

اره دیگه احتمالا فقط ۲قل بارداری😃
چون خیلی کمرنگه

یا خدا😆

مبارکههههه😘😍

عه منفیه که

تو میخوای کدوم باشه بگو تا ماهم همونو بگیم

اره بابا خیالت راحت فقط ی کوچولو بارداری مبارکه

۹ ماه دیگه منفی خودشو نشون میده خدارو شکر خطر از بغل گوشت رد شده 🤣🤦‍♀️

اره عزیزم نگران نباش خیلی منفیه🤣🤣🤣🤣

اره دیگه
ولی دوتا منفی مثبت نمیشه ؟

منم باچنین صحنه ای غافلگیر شدم
پریود نشدم ازمایش دادم منفی بود دو روز بعدش همین بی بی چک بزرگوار زدم گفتم منفی دیگه
یهو دیدم واااای دنیای ما چهار نفره شد

منفیش خیلی مثبته مبارک باشه 😂😂

اره شانس اوردی😂

منفی تراز این نمیشه😂

اره خیلی منفیه مبارکع😂

دیگ خیلی منفیه

ارع😂😂😂مبارکه

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس ۳ سالگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۳ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۳ سالگی
مامانا من دو سال پیش چند ماه بعد زایمانم رفتم دکتر زنان بخاطر عفونتم وقتی معاینه کرد گفت یه زخم روی دهانه رحمم هست که احتمالا بخاطر اینکه موقع بارداری تو 20هفته سرکلاژ شدم یا شاید چون بعد زایمانم بخاطر باقی موندن یکمی ازجفت کورتاژ شدم ایجاد شده باشه، یه نمونه پاپ اسمیر ازم گرفت ،بعد اینکه جوابش آماده شد بردم مطبش جوابش نشون بدم متاسفانه نبود و بردم به دکتر زنان دیگه نشون دادم گفت جوابش منفیه ،منم دیگه پیگیرش نشدن و نرفتم پیش اون دکتر
الان بعد دو سال که دوباره برای چکاپ پیش از اقدام بارداری مجدد رفتم معاینه شدم گفت که همون زخم هنوز روی رحمم هست و عفونت کرده برام دارو نوشت و حتی چند بار ازم پرسید تست پاپ اسمیر چند سال پیش جوابش چی بود منم جریان اینکه نبود وبردم جای دیگه و اون پزشک گفت تست منفیه رو گفتم
دوباره الان ازم تست پاپ اسمیر بنظرتون ممکنه خدای نکرده بخاطر اینکه این زخم که هنوز روی رحمم هست و عفونت کرده مبتلا شده باشم ؟
فرزند پروری پوشک بچه پوشک فرزند پروری