۸ پاسخ

مال من ی تزریقی بود ۲تا خوراکی

شش ماهگی دوتا واکسن پنتاوالان و فلج اطفال هست که بعضی مواقع واکسن ادغام این دو که اسمش هگزاوالان هست به مراکز دادند و از اون تزریق می کنند که میشه یک واکسن. اگه این واکسن رو نداشته باشند همون دوتا رو داخل دوتا پا می زنند.

بعضی جاها ادغام میکنن یه تزریقی بعضی جاها نه دوتا جدا میزنن دوتا هم خوراکی داره

مثل ۴ماهگی بعضیا ۳تا تزریقی داشتن بعضیا دوتا

دوتا یدونه خوردنیه یکی هم تزریقیه

به اریا یدونه زد گفت دوتا بود ادغام شده

عزیزم یدونه تزریق میکنه دوتا میخوره

مال من دو تا بود

دوتا واکسنه

سوال های مرتبط